viernes, 1 de julio de 2016

NOVA JUNTA.


CARTA OBERTA DEL PRESIDENT A TOTS ELS JUGADORS, TÉCNICS, SOCIS I SIMPATITZANTS.

Avui, día 1 de juliol de 2016, em presento conjuntament amb els meus companys d’ equip en front de tots vosaltres com a nou President i nova Junta Directiva del Inter Esportiu Malgrat, CFS.

Iniciem el camí molt il.lusionats i motivats per tirar endavant un projecte exigent i ambiciós amb el qual estem fermament compromesos. Prenem el relleu a una junta que ha treballat de valent durant molts anys per fer realitat el club consolidat que tenim actualment. Un club que no ha deixa’t de crèixer en tots el sentits especialment en els darrers temps.

Voldría agraïr de forma rellevant el gran ajut i eficient trespàs que s’està duent a terme amb la Junta sortint i molt especialment amb l’anterior President Pedro Ponce. Sempre a la nostra disposició per fer que la nostra entitat no pateixi cap incidéncia o alteració significativa durant aquest important procés.

Tanmateix, agraïr el seu recolçament explicit mostrat al pasat dinar de cloenda de temporada. És un gran reforç saber que el nostre projecte té el beneplàcit de qui ha estat tant de temps al front del timó.

Tot i ser estiu i estar fora de competició el Club és manté actiu  i encara que ja portem moltes hores dedicades abans d’aquesta data oficial , la feina que afrontem és quantiosa i complexa, especialment pel nostre interés d’implementar sistemes i eines de control i feina adeqüats a les exigències i reptes que cal afrontar a curt, mig i llarg plaç.

En els propers dies i setmanes anireu coneixent novetats i constatant canvis , tant a nivel de xarxes socials com de web i d’altres , es constituirán comissions i grups de col.laboradors que ens ajudaràn a dur a terme un ventall de noves accions i activitats.

Finalment l ‘Inter Esportiu Malgrat, acabarà sent el que la seva massa social vulgui. Quan més us impliqueu dins del vostre área d’acció i posibilitats personals , més forta serà la nostra entitat i més a gust us hi trobareu formant-ne part de la mateixa.

Aquest nou President i aquesta nova Junta són a la vostra disposicio i al servei d’aquest “jove” club perque segueixi endevant, vivint , competint i educant des de l’esport en general i des de el futbol sala en particular.

Moltes gràcies a tots i totes.

Manel Gómez

President