CARTA OBERTA DEL PRESIDENT A TOTS ELS JUGADORS, TÉCNICS, SOCIS I
SIMPATITZANTS.
Avui, día 1 de juliol de 2016, em
presento conjuntament amb els meus companys d’ equip en front de tots vosaltres
com a nou President i nova Junta Directiva del Inter Esportiu Malgrat, CFS.
Iniciem el camí molt il.lusionats i
motivats per tirar endavant un projecte exigent i ambiciós amb el qual estem
fermament compromesos. Prenem el relleu a una junta que ha treballat de valent
durant molts anys per fer realitat el club consolidat que tenim actualment. Un
club que no ha deixa’t de crèixer en tots el sentits especialment en els
darrers temps.
Voldría agraïr de forma rellevant el
gran ajut i eficient trespàs que s’està duent a terme amb la Junta sortint i
molt especialment amb l’anterior President Pedro Ponce. Sempre a la nostra
disposició per fer que la nostra entitat no pateixi cap incidéncia o alteració
significativa durant aquest important procés.
Tanmateix, agraïr el seu recolçament
explicit mostrat al pasat dinar de cloenda de temporada. És un gran reforç
saber que el nostre projecte té el beneplàcit de qui ha estat tant de temps al
front del timó.
Tot i ser estiu i estar fora de
competició el Club és manté actiu i encara
que ja portem moltes hores dedicades abans d’aquesta data oficial , la feina
que afrontem és quantiosa i complexa, especialment pel nostre interés
d’implementar sistemes i eines de control i feina adeqüats a les exigències i
reptes que cal afrontar a curt, mig i llarg plaç.
En els propers dies i setmanes anireu
coneixent novetats i constatant canvis , tant a nivel de xarxes socials com de
web i d’altres , es constituirán comissions i grups de col.laboradors que ens
ajudaràn a dur a terme un ventall de noves accions i activitats.
Finalment l ‘Inter Esportiu Malgrat, acabarà sent el que la seva massa social
vulgui. Quan més us impliqueu dins del vostre área d’acció i posibilitats
personals , més forta serà la nostra entitat i més a gust us hi trobareu
formant-ne part de la mateixa.
Aquest nou President i aquesta nova
Junta són a la vostra disposicio i al servei d’aquest “jove” club perque
segueixi endevant, vivint , competint i educant des de l’esport en general i
des de el futbol sala en particular.
Moltes
gràcies a tots i totes.
Manel Gómez
President